Paylaş

Arıqlamaq üçün atılacaq ən mühüm addım həyat tərzini dəyişdirməkdir. Həyat tərzini dəyişdirmək üçün atıla biləcək ilk addım isə axşam yeməyini yeməməkdir. Məhz bunun sayəsində qalıcı çəki itkisi gerçəkləşə bilər.

Uzun illərdir köklük neqativ bir amil olaraq çoxlarının həyatına təsir etməkdədir. Bu gün dünyada uzunömürlülər məhz arıq insanlar olduqlarının fərqinə varmış olmalısınız.

Arıq qalmağı bacarmaq uzun ömrün zəmanətidir!

Arıqlamaq üçün fərqli pəhrizlərə müraciət edilsə də, bununla arıqlamağın qalıcı olmadığını bilirik. Pəhriz saxlayıb arıqlayırıq, pəhrizi tərgitdikdən sonra yenidən kökəlirik. Qalıcı arıqlıq üçün də şübhəsiz həyat tərzini dəyişmək lazımdır.

Axşam yeməyini yeməyəndə bədən nələr baş verir?

Bədəndə hüceyrə yenilənməsi və gəncləşmədə ən mühüm iki hormon olan Grovvth və Melatonin hormonu axşam aclığında daha çox ifraz edilir. Bu iki hormon yuxudaykən hüceyrələrə baxımı təmin edir. Gəncləşmək üçün istifadə edilən yüksək əhəmiyyətli hormonun bu şəkildə davranaraq bədəninizə ifrazını özünüz təmin edə bilərsiniz.

Gündəlik kalori qəbulunun 14%-dən azını axşam yeməyindən əvvəl almaq maddələr mübadiləsinə ciddi nəzarət edir. Qan şəkərinin daha nizamlı olmasını təmin edir.

Arıqlamaq üçün ən önəmli addımlardan biri də axşam yeməyini yeməməkdir.

Axşam yeməyindən sonra meyvə yemək isə bədənə çox insulin ifraz etdirir və artıq insulin də tez qocalmağa səbəb olur.

Axşam yeməyi yeyilmədiyində daha rahat yuxu yatmaq olmur. Həzm üçün xərcləyəcəyi enerjini bədən öz xeyrinə xərclədiyindən səhər dincəlmiş vəziyyətdə, daha enerjili halda günə başlayır.

Ona görə çox vaxt itirmədən bu vərdişimizi tərgitməliyik. Axşam yeməyini mümkünsə saat 5-dən əvvəl yeyin, axşam yeməyini yedikdən sonra heç nə yeməyin.

Şəkərsiz bitki çayı için

Aclıq duyğusu yaşayanda şəkərsiz çay içə bilərsiniz. Saat başı içiləcək bu çay ilə həm həzm sisteminiz rahatlayar, həm bağırsaqlarınız yumşalar, həm də toxluq duyğusu verər.

İlk günlərdə saat 5-dən sonra çox acarsınız. Belə olan halda 1 çay qaşığı balla dadlandırılmış süd içə bilərsiniz.

Axşam yeməyini ötürməyi mümkünsə hər gün edin. Belə yolla çox yaxşı şəkildə arıqlayacaqsınız. Həftədə ən az iki gün bunu etdikdə isə yaxşı maddələr mübadiləsinə sahib ola bilərsiniz.  (Aile.lent.az)